Colegio

Operación Xoguete 2019

O próximo 20 de novembro celébrase o Día Universal dos Dereitos da Infancia, que recollen entre outros o “Dereito a xogar”. É un bo momento para exercitar o músculo da solidariedade. Un ano máis, lanzamos a campaña “XOGUETE SOLIDARIO”.

Consiste en aportar xoguetes que, aínda que xa foran usados, atópanse en bo estado. Cremos que pode ser un bonito xesto de colaboración e de gran valor educativo para os nosos fillos e fillas.

ORGANIGRAMA COLEGIAL 18

LIBROS DE TEXTO PARA EL CURSO 18-19

CONSULTAR ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Debido al cambio a jornada única, es conveniente hacer la inscripción en las actividades extraescolares, para el curso 2018-2019, durante el mes de junio.

Eso ayudará a una mejor planificación para familias y colegio.

Las hojas de inscripción se pueden recoger en Portería o descargar desde esta noticia.

Habrá que entregarlas en Portería hasta el 21 de junio.

 

 

AXUDAS LIBROS CURSO 18-19

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2018/2019ç

Consultar información publicada no DOG facendo CLICK AQUÍ  

MODELO DE SOLICITUD para descargar ou imprimir, CLICK AQUÍ

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE SECUNDARIA AO RENDEMENTO ACADÉMICO

Poderá optar aos premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico o alumnado que reúna os seguintes requisitos:

CAMPAÑA comer sí, tirar non

Desde Sogama acaban de lanzar unha campaña educativa orientada a reducir o desperdicio alimentario no fogar. Baixo o lema “Comer si, tirar non”. Trátase de consellos e boas prácticas para minimizar a cantidade de comida que cada día acaba no cubo do lixo, un fenómeno con serias consecuencias ambientais, económicas, sociais e mesmo morais.

Actividades Extraescolares Curso 16-17

Consulta actividades, horarios e aulas.

Biblomar 20-21 (Horario tienda + formulario de reserva on-line)

Atendiendo a la excepcionalidad de las circunstancias actuales y a la previsión de que esta situación se haya convertido en la “nueva normalidad” con la que empezaremos el próximo curso 2020-21, en Biblomar hemos establecido una serie de cambios y medidas para que la adquisición de la uniformidad colegial, se lleve a cabo manteniendo las medidas de seguridad y recomendaciones sanitarias en espacios de uso público.

FELICES VACACIONES

AHORA es el momento de descansar y desconectar de un final de curso extraño, lleno de cambios y en el que nos hemos acercado a nuevas formas de aprender. 

Os deseamos un verano feliz, en el que podamos disfrutar de la familia y los amigos.

¡Nos vemos en septiembre!

Páginas

Suscribirse a RSS - Colegio